روزانه های من

مینویسم تا گریه نکنم ...

روزانه های من

مینویسم تا گریه نکنم ...

دلم برای گرمای وجودت تنگ شده 

اینجا چقدر سرده وقتی نیستی

خدایا کمکم کن 

یه زندگی تازه 

یه نفس تازه 

یه خواب تازه

تردید ها امانمان را بریده است 

ما بیهوده دنیا را گشتیم 

کاش یکی دست ما را میگرفت و میبرد  

شاید هم من دست کسی را میتوانستم بگیرم و ببرم 

از این دنیا  

از این دنیای سراسر عذاب  

از این مردمان سراسر دروغ 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

این وقت شب به کی پناه ببرم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

خدا منو بکش راحت کن از این وضع نکبتبار  

 

از این روزهای سیاه 

از این زندگی سیاه 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

کسی حرف مارو نمیفهمه ! 

ماهم کسی رو نمیفهمیم  

دنیا پر شده از آدمهای نفهم ! 

 

آقا جون نمیخوام  

آقا جون نمیخوای منو  

آقا جون ولمون کن  

آقا جون ولت میکنم  

 

خانم جون دست و پا نزن  

خانم جون ولش کن  

خانم جون چی از جونش میخوای ؟ 

خانم جون برو پی زندگیت ! 

 

 

وووووووووووووووووووووی 

وااااااااااااااااااااااااااااااااای 

آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فبای الاء ربکما تکذبان  

 

خدایا همه چیزو به تو سپردم  

از پا در امده ایم  

کسی نمیخواهد به داد دل ما برسد ؟ 

ما از باران و طوفان و باد میترسیم  

کسی نیست آفتابی مان کند ؟ 

همه چیز بر وفق مراد است

میبینی ! 

هنوز دستهایم میلرزد  

برای رسیدن به دستهای تو  

گویی تمام وجودم میلرزد  

 

میبینی ! 

هنوز دلهره های شبهای من  

مثل روز اول تازه و سیاه است  

من از اینهمه نشدن ها خسته ام  

 

من از اینهمه اضطراب به ستوه آمده ام  

نمیخواهی اندکی ارامم کنی ؟