روزانه های من

مینویسم تا گریه نکنم ...

روزانه های من

مینویسم تا گریه نکنم ...

زیباترین لحظات زندگی من 

به بدترین حالت ممکن پیش میرود  

و من خسته از اینهمه خستگی 

و تو دلتنگ از اینهمه سردی و خشم من 

نمیدانم چه بر سرمان خواهد امد  

نه من توان ان را دارم که ارامت کنم 

نه تو 

دلسردم از این لحظات سرد و نا مانوس 

کاش هیچ وقت جرات عاشق شدن نداشتم ...

اخه شوخی تا کجا خدای من ؟؟؟ 

کمکمون کن

دوباره در وجودم چیزی تکان میخورد 

چیزی مثل همان عشق قدیمی و اتشینم به تو

چقدر این لحظات زیبایند

دوباره در کنار هم بودن

و از عطر نفسهای تو

گرم شدن

و از نور نگاه تو

تمام لحظات تاریک ذهن

روشن شدن

دوباره بوی یاسهای سپید محبتت

روزگارم را عطر آگین کرده است

نمیدانی که چقدر دستانم

رسیدن به دستهای تو را

دل دل میکند

شاید خواب میبینم

خواب شیرینی های شیرین زندگی

یا شاید

تمام این ارامش سپید امروز

رویایی بیش نباشد

اما نه ،

چیزی در دلم تکان میخورد

که با لرزه هایش

سالهاست که آشنایم

درست مثل ...

و من چقدر با این لرزه ها

سر مستم

دوستت دارم

این روزها

تا آغاز روزهای نو  

فقط چند روزی باقیست  

چند روز پر التهاب 

چند روز پر استرس ولی به یاد ماندنی  

شوق رسیدن به دستهای تو 

لحظه ای ارامم نمیگذارد 

میدانی  

این روزها همه چیز بوی خاصی دارد 

حتی دوری از تو  

دوری از تو بوی رسیدن دارد 

رسیدنی تا ابد 

رسیدنی به یاد ماندنی 

این روزها بیشتر از همیشه در انتظارم

در انتظار یکی شدن

دلم برایت تنگ شده است

تردید ها

تردید ها مثل حشرات موذی میمانند  

مثل کرمهایی که اجساد مردگان را با ولع هرچه تمامتر  

به ضیافت خودشان میکشانند  

و میبلعند  

تردیدها  

روح آدمی را سوراخ میکند  

مثل .... 

اصلا مثل و مانندی ندارد  

روح ادمی که سوراخ شود  

همه چیز از ان میچکد 

حتی عشق و علاقه 

جای خود را به شک و دودلی میدهد 

و من  

امروز چنان مردد شده ام

که حتی و شاید  

دست های تو هم ارامم نکند  

روح من  

چنان سوراخ شده که دو سال ارزو 

دو سال انتظار  

دو سال دعا و نیایش قطره قطره از ان خالی مشود  

و با هر قطره اش  

من نیز خالی میشوم 

تردید ها 

چیزهای بدی هستند 

به بدی تمام نیامدن های تو 

به بدی تمام امروز و فردا شدن ها 

و من سخت این روزها در هراسم 

در هراس زندگی ای که هنوز اغازش نکرده ایم  

و من از این اغاز نشدن های با دلیل و بی دلیل 

سخت در هراسم